miercuri, 3 februarie 2016

Altfel de declaratii....

   

         

           Pe fila arsa de iubire,
           astern cuvintele ce nu le pot rosti;
           sunt ganduri si emotii din traire,
           sper ca-n inima ti le vei piti.




                                            Din ochii tai am prins lumina si caldura,
                                      cu care florile de-aici eu le am uscat.
                                            Astern petale si frunze din Natura,
                                             pe care cu apasul dorului eu le-am presat.


Nu vreau multam-uri si-aplauze cu zgomot,
Vreau un singur zambet strengar si nedictat.
Visez sa-mi strangi pumnul in a ta mana,
              iar eu in el sa simt emotia din inima-mi ce-a picurat.









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu